Veitsiluodon Sairauskassan jäsenillä on mahdollisuus jatkaa jäsenyyttään eli olla itsemaksavana jäsenenä lomautuksen aikana kassan hallituksen 28.01.2009 tekemällä päätöksellä.

Jäsenmaksu on 1,4 % ensimmäistä maksukautta edeltäneestä kuuden kuukauden ansiosta tai 2,8 %, jos puoliso on vakuutettu. Jäsenmaksu laskutetaan toimistosta.

Jäsenyyden jatkamisesta tulee ilmoittaa palauttamalla asiaa koskeva lomake allekirjoitettuna sairauskassan toimistoon. Lomakkeet postitetaan lomautettaville kotiosoitteeseen viikon 8 aikana. Lomake tulee palauttaa viimeistään ennen lomautuksen alkua, muutoin jäsenyys katkeaa lomautuksen ajaksi. Myös niitä jäseniä, jotka eivät halua jatkaa jäsenyyttä lomautuksen aikana, pyydetään palauttamaan lomake kassan toimistoon.

Lomakkeen voi tarvittaessa tulostaa myös tästä linkistä.

Tarkempaa tietoa lomautusten ja irtisanomisten vaikutuksesta sairauskassan jäsenyyteen löytyy Stora Enson Intranetistä.

Aukioloajat

ma - ke klo 9:00 - 15:00
to- pe suljettu

Henkilökunnan suorat numerot

Karoliina Reinikainen

Seija Marjamaa

Marja Tapio

Elisa Parkkila

Kassanjohtaja

Postiosoite

Veitsiluodon Sairauskassa

Rivinkarintie 68 B
94800 KEMI

Sähköposti

sairauskassa.veitsiluoto@storaenso.com

Sijainti

Sairauskassa sijaitsee Veitsiluodon tehtaiden keskuskonttorilla, n. 6,5 km Kemin keskustasta. Käynti Ajoksen liittymän kautta.

Kuva keskuskonttorista

Karttaa aukeaa klikkaamalla suuremmaksi jolloin sitä voi myös zoomata tarkemmaksi ja laajemmaksi.

Kuvake-google-maps-veitsiluoto